Kotikutomo Helmi Vuorelman tuotteita myytiin suoraan kutomon yhteydessä olleesta myymälästä. Launeenkatu 7:ssä myymälä sijaitsi kulmahuoneistossa. Kun yritys muutti Vesijärvenkadulle, Lahden keskustaan, saavutettiin laaja Lahtelaisyleisö. Vuorelman Kulman tilat mahdollistivat uuden markkinointikeinon eli näyteikkunat. Vuosikymmenien aikana Vuorelman Kulman näyteikkunoiden maine kiiri lahtelaisten keskuudessa. Ikkunoiden somistaminen kannatti, sillä yhä nykyään monet lahtelaiset muistelevat kuinka Vuorelman Kulma ja sen näyteikkunat olivat iltakävelyn kohde erityisesti joulunalusaikaan.
Yrityksen tuotteita mainostettiin jo alkuvuosikymmeninä valtakunnallisissa aikakauslehdissä. Ilmoitukset kertoivat kutomon tuotteista; sisustustekstiileistä, käyttötekstiileistä ja kansallispuvuista. Kuvallisten artikkelien ja lehti-ilmoitusten avulla tavoitettiin asiakkaat eri puolilta Suomea. Yrityksen tuotteita esiteltiin alkuvuosista lähtien näyttelyissä ja messuilla kotimaassa ja 1950-luvulta lähtien myös ulkomailla. Yrityksellä oli pitkäaikaisia edustajia, kuten Kari Randen Norjassa ja Greta Sjöström Ruotsissa, jotka halusivat esitellä Vuorelman tuotteita oman maansa asiakkaille.
1950-luvulla Vuorelma perusti myymälöitä useille eri paikkakunnille. Myymälät Kausalassa, Kangasniemillä, Kiuruvedellä, Kotkassa ja Heinolasssa helpottivat töiden välittämisen kotikutojille. Vuorelmalla oli parhaimmillaan jälleenmyyjiä sadalla paikkakunnalla eri puolilla Suomea.
Yritys alkoi julkaista omaa Lankaviesti-lehteä vuonna 1954. Näin tiedon välittäminen hinnoista, materiaaleista ja uutuuksista omille jälleenmyyjille ja asiakkaille helpottui. Lankaviestistä toiseen muistutettiin kansallispukujen monikäyttöisyydestä, ajankohtaisuudesta ja ajattomuudesta. Lankaviestissä kerrottiin myös yrityksen toimintaan liittyvistä muutoksista. Lehti ilmestyi kahdesta neljään kertaan vuodessa. Lehden ulkomuoto oli pitkään samankaltainen; mustavalkoinen ja A5-kokoinen. Vuodesta 1989 vuoteen 1991 lehteä julkaistiin A4-kokoisena ja osin värillisenä. Lankaviestin ohella julkaistiin erilaisia kuvastoja. Ensimmäinen kansallispukukuvasto ilmestyi 1937 ja viimeisin kuvasto on 1990-2000-lukujen vaihteesta. Vuorelma julkaisi myös useita täkänä-, ryijy-, matto- ja raanukuvastoja sekä yleiskäsityökuvastoja.
Helmi Vuorelman Oy:n luovuttua Vuorelman Kulman tiloista 2000-luvun alussa, markkinointi ja tuotteiden myynti siirtyi suurelta osin internetiin. Erillisiä kuvastoja ei enää paineta, vaan asiakkaat voivat tutustua tuotteisiin verkkosivuilla ja tilata tuotteet verkkokaupasta.